vrijdag 25 maart 2011

Elodie

Met veel plezier bekijk ik al een tijdje verschillende blogs.
Erg leuk om te zien hoe iedereen creatief bezig is en prachtige creaties maakt.
Ik krijg door al die blogs veel inspiratie en daarom besloten om nu zelf ook maar een blog te beginnen.

Hier een Elodie van tricotstof voor mijn dochter Femke.
Het is meer een tuniek geworden, zelfs nog met het breed stuk kant wat ik er onder heb gezet. Had het jurkje een aantal maanden geleden al geknipt maar nooit inelkaar gezet. Volgende keer dus maar een maatje groter maken, ze groeit zo snel.

1 opmerking:

  1. Hey Ellen,

    Wat leuk, je hebt intussen al een aantal berichten op je blog staan. Leuke kleding hoor! Vrolijke stoffencombi's. Je hebt ook mooie wikkeljurken voor jezelf gemaakt! (heb ik ook in de planning staan, maar ja, nu nog tijd er voor vinden..)

    Tot blogse,

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen